Om een beetje extra tractie te krijgen, zojuist ook een SubReddit aangemaakt.
Intentie is wel daar niet al te veel mee te doen en alles hier te houden, maar voor de vindbaarheid kan het handig zijn:
https://www.reddit.com/r/HoogbegaafdDiversIncl/
Om een beetje extra tractie te krijgen, zojuist ook een SubReddit aangemaakt.
Intentie is wel daar niet al te veel mee te doen en alles hier te houden, maar voor de vindbaarheid kan het handig zijn:
https://www.reddit.com/r/HoogbegaafdDiversIncl/