SubReddit aangemaakt

Om een beetje extra tractie te krijgen, zojuist ook een SubReddit aangemaakt.

Intentie is wel daar niet al te veel mee te doen en alles hier te houden, maar voor de vindbaarheid kan het handig zijn:

https://www.reddit.com/r/HoogbegaafdDiversIncl/

About Harmen

Bedenker van DAFHDI.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.